niedziela, 15 kwietnia 2012

Rozdział 4


Ashley
Ughh. Strasznie boli mnie głowa. A w dodatku jeszcze słyszę jakieś śmiechy. Gdzie ja jestem?
-Halo?! –zawołałam. Może ktoś się zjawi. Nagle w polu mojego widzenia pojawiła się twarz Logana.
-Obudziłaś się w końcu! Niech ktoś pójdzie po lekarza, kazał się zawołać gdy Ash się ocknie! –ocknę się? Ja? Co tu się działo? W końcu wszystko mi wytłumaczyli. Wstrząśnienie mózgu. Dlaczego jestem taka słaba? Głupia piłka może wyrządzić mi krzywdę. Lekarz przebadał mnie i zalecił dużo odpoczynku. Usiadłam na łóżku, rozejrzałam się. Zobaczyłam 5 chłopaków, mojego brata, Jessicę i… Scarlett „Pomponiarę” Stevens ?! Co ona tu robiła?
-Eee… Mogę pogadać z Loganem i Jess? –na szczęście posłuchali mnie i zostawili nas samych.
-Co jest? –zapytała Jess.
-Dlaczego odwiedza mnie Scarlett Stevens i 5 gości, których widzę po raz pierwszy w życiu? –Logan wszystko mi wyjaśnił i zaprosił pomponiarę do środka.
-Jess, możesz nas zostawić? –Lubiłam Jessicę, ale ona nie przyjaźniła się ze mną tak bardzo jak z Loganem. Poszła więc do chłopaków. Wyjaśniłam Scarlett całą sytuację z Victorem.


Jessica
-Cześć, wygonili mnie –uśmiechnęłam się do chłopców.
-Nie ma sprawy, przygarniemy cię- zaśmiał się Harry. Przywalał się chyba do każdego ruszającego się stworzenia. –Jakieś ważne sprawy?
-Tak. –ucięłam krótko.
-Scarlett mówiła nam o Balu Jesiennym. Zapowiada się niezła zabawa. Idziesz z kimś? –zapytał Zayn. Wybuchnęłam śmiechem. Dobry żart.
-Taaa. Idę, zakładam różową sukienkę, pantofelki, a mój partner zawozi mnie tam limuzyną! –wszyscy zaśmiali się.
-Z kim idziesz? –brunet nie załapał, nosz ja pierdolę.
-Z Joshem Hutchersonem, znasz go? –Niall prawie tarzał się ze śmiechu.
-Ha ha. Baaardzo śmieszne. –w końcu zrozumiał.
-Dlaczego nie idziesz? –zapytał Liam.
-Nie moje klimaty. –odparłam po prostu. –A poza tym, nawet nie miałabym z kim iść. Chyba, że Logan się nawróci –zaśmiałam się.
-Ja z tobą pójdę - zaśmiał się Liam, na co Zayn szturchnął go łokciem. Chyba myślał, że nikt nie zauważy.
-Dzięki za propozycję, może skorzystam –uśmiechnęłam się.
-Nie wiecie z kim idzie Scarlett? – rzucił jakby od niechcenia Harry. Louis zmierzył go wzrokiem. Co to do cholery miało znaczyć?
-Pewnie ze swoim Vickuusieem.  –powiedziałam.
-Ona ma chłopaka? –zdziwił się Hazza.
-Nie wiedziałeś? –powiedział Louis. –Taka dziewczyna jak Sky nie mogła nie mieć nikogo. –Fakt. Nigdy nie widziałam Scarlett samej. Zawsze ktoś się koło niej kręcił. Nagle, usłyszeliśmy szloch. To ta pomponiara wybiegła z Sali z krzykiem. To znaczyło, że się dowiedziała. Za nią wyszedł Louis. Harry chyba też chciał, ale powstrzymałam go. Nie umiałby chyba współczuć nawet małemu dzieciakowi.


Scarlett
To okropne! Jak on mógł zrobić coś takiego?! Łzy ciekły mi po twarzy. Nagle ktoś złapał mnie z tyłu i przytulił. Odwróciłam się. To był Louis. Nic nie mówiąc przytuliłam się do niego i szlochałam. Nie mogłam się opanować. Staliśmy tak dopóki nie zaczęłam się uspokajać. Podniosłam głowę, Louis otarł moje łzy kciukiem.
-Już w porządku? –zapytał z troską.
–Muszę gdzieś iść. –Musiałam wszystko wyjaśnić z Victorem. Jeśli nadal chce ze mną być, musi przestać mnie okłamywać.
-Dasz sobie radę?
-Może.
-Jak będzie po wszystkim, zadzwoń –dał mi karteczkę ze swoim numerem. Pokiwałam głową i wyszłam ze szpitala. Wybrałam numer Victora i napisałam „MUSIMY się spotkać, za 10min będę u ciebie.”
Podjechałam pod jego dom. Zebrałam się w sobie, wyszłam z samochodu i ruszyłam prosto do pokoju Victora. Siedział na łóżku, a na jego kolanach dziewczyna. Namiętnie się całowali.
-Co to ma znaczyć !? –odwrócili się. Zobaczyłam Emmę! Moją przyjaciółkę! Jak mogła mi to zrobić? Zobaczyła mnie i uśmiechnęła się tylko. Victor poderwał się i zaczął mówić:
-To nie jest to co myślisz!
-Nie całujesz się z moją najlepszą przyjaciółką ?! –nic nie odpowiedział. Byłam wściekła. –Koniec z nami. –powiedziałam. –Nie spodziewałam się tego po tobie, Em.
-Serio? Błagam cię. Nigdy nie byłyśmy przyjaciółkami, a tak przy okazji nie jesteś już w drużynie.
-Słucham?
-To co słyszałaś. Opuściłaś zbyt dużo treningów, na pewno ucieszy cię fakt, że jestem nowym kapitanem. –zamurowało mnie. Ale nie na długo.
-Spadajcie, oboje. –powiedziałam, wybiegłam z domu i wsiadłam do samochodu. Ruszyłam z piskiem opon. Pojechałam do domu, zamknęłam się w pokoju. Spencer chciała mi zrobić nalot na pokój, ale się jej nie udało. Z kieszeni wyjęłam numer Louisa. Obiecałam mu, że zadzwonię, ale nie byłam w stanie. Walnęłam się na łóżko i zaczęłam płakać.

                                                                              ***
JESTEŚCIE ZAJEBIŚCI ! 
Dziękujemy za 12 komentarzy pod ostatnim postem, -  chcemy więcej ! :D
No i brawo : ponad 2000 wyświetleń ! <3 

Od nas, osobiście : 

[Josh Hutcherson to moja prawdziwa miłość, więc wspominam go w tym rozdziale :D ] - Jessica
[ ŁOOOOHOO! 12 komentarzy! ZAJEKURWABIŚCIE! Dziena koty!] - Scarlett

Już niedługo czeka was niespodzianka - ktoś dołączy do naszego bloga, więc czekajcie :D 
W komentarzach podawajcie swoje twittery ! :)
Czytajcie, komentujcie, i w ogóle ENJOY - 
                                                                                                                                     S - A - J

36 komentarzy:

  1. Oh jestem pierwsza, ale genialnie. Jak fajnie, że Lou i Scarlett. Ona nie wydaje mi się być taką dziwką jak...EM ;D Ogółem podoba mi się to jak piszecie ;D Zapraszam do nas <3 Komentujcie, proszę. Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty:D Kocham cię jestem druga:D fajnie:D wejdź do mnie na bloga jak byś chciała http://mydreamsonedirectionzakreconanamaksa.blogspot.com/ @IsPancakeStyles TT mój:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż .. genialne po prostu! :* Czekam na następny .. :) Zapraszam do siebie ! Rozkręcam się powoli .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ;) mega sie zaczyna, musze przeczytać wszystko .<3

    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, kurczę, to jest genialne :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ♥ Czekam na następny i gratuluję ! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhh super...;D Czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz pisać częściej ? bo aż się stęskniłam :<!

    rozdział niesamowity ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejku ! czytam tego bloga od niedawna, ale tak bardzo mi się spodobał, że co chwilę sprawdzam czy jest już nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski <3 Czekam na następny <3
    @Just_Me_Pauline ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebisty blog .< 3 kocham wasze rozdziały . : d

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebisty blog! uwielbiam wasz styl. Na pewno bede czytać!

    OdpowiedzUsuń
  14. super czyta sie te rozdziały. szkoda mi Sky.. :(
    <333

    OdpowiedzUsuń
  15. momentami tego wszystkiego nie rozumiem.
    fajnie piszecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jakie to ślicznee *___* wszystkie te rozdziały! Macie zajebisty talent ; ** <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteście zajebiste kocham wasze opowiadanie
    @AlexSitko

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie sie czyta;D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog, fajne notki i wygląd. ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne!! :* xx

    OdpowiedzUsuń
  21. cześć :) informuję, że u mnie pojawił się nowy rozdział http://onedirection-stories.blog.onet.pl ; ) Oczywiście twój jak zawsze świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebiste..<3 czekam na następny rozdział..: )

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekstra jak każdy ;D

    ale masz fajnie 2000 wyświetleń .. a rozdziały u mnie 3 i dopiero dochodzę do 400 ;p

    Zapraszam do mnie, będzie miło jeśli skomentujecie :)

    http://music-is-my-life-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest świetne ! ;D Jak będzie nowy rozdział to mnie powiadomcie - madziaa_xo xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne opowiadanie. Chciałabym też zaprosić Cię do mnie. http://teenage-direction.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz może coś takiego jak affiliates? Chciałabym, żebyś informowała mnie o nowych rozdziałach :* Teenage-Direction

    OdpowiedzUsuń
  27. SUPERR !! *_* <3
    Zapraszam do mnie i proszę o komentarz ! ;d http://wheneveryouholdmelikethis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. supcio blog :D
    twój blog zostaje polecony u mnie na blogu ♥
    http://69invisible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie <3 kocham to opowiadanie :D a to mój twiitter margaret.xx całuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ochhhh! Kocham ! Czekam na więcej !!! : ) Mój twitter @DominikaOls

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ! :D
    Mój TT to @paulineee_CH

    OdpowiedzUsuń